Atatürk Olimpiyat Stadına Nasıl Gidilir?

2.353
Reklam

Türkiye’nin en büyük stadı olan Atatürk Olimpiyat stadında saha içindeki rüzgar, zemin gibi sorunlar kadar saha dışında da sorunlar vardır. Bu saha dışı sorunların en büyüğü ulaşım sorunudur. Özellikle Beşiktaş’ın bu sene maçlarını Atatürk Olimpiyat stadında oynacağını göz önüne alırsak bu durum daha da içler acısı oluyor. Bizde bu yazımızda metro, otobüs vb. ulaşım araçlarıyla kendi aracınızla veya toplu taşıma araçlarıyla Atatürk Olimpiyat Stadına nasıl gidilir onu anlatacağız.

Maça gidecek olanlar için, Olimpiyat Stadına gidiş rehberi aşağıdadır. Tüm seçenekleri göz ardı etmeden sizler için hazırladık.

Uçak kullanacak olanlar için;

→ Atatürk Havalimanı ‘na inecek olanlar;

1- Havalimanın altındaki Metroya iniyoruz
2- Metro ile Esenler Otogarı istikametindeki Metroya biniyoruz.
3- Esenler Otogarı durağında iniyoruz
4- Esenler Otogarı durağında indikten sonra, Kirazlı istikametindeki Metroya biniyoruz.
5- Kirazlı durağında indikten sonra İkitelli Sanayi istikametindeki Metroya biniyoruz.
6- İkitelli Sanayi durağında indikten sonra son aktarma olan Olimpiyat Metrosuna biniyoruz

Metro Durakları kısaca;

Esenler Otogarı » Kirazlı » İkitelli Sanayi » Olimpiyat

→ Sabiha Gökçen Havalimanı ‘na inecek olanlar için;

1- Havalimanı çıkışındaki Havataş Servisine biniyoruz.
2- Servis ile Kadıköy ‘e geliyoruz. (Kadıköy son duraktır)
3- Kadıköy İskelesinden Karaköy istikametindeki Vapura biniyoruz. (Havaştan indiğiniz vakit, 1-2 dakika yürüdüğünüzde İskele karşınıza çıkacaktır.)
4- Karaköy ‘de indikten sonra Bağcılar istikametindeki Tramwaya biniyoruz.
5- Bağcılar ‘da indikten Metro istasyonuna inip Bağcılar Meydana götüren Aktarma Metrosuna biniyoruz.
6- Aktarma Metrosunda indikten sonra Kirazlı Metrosuna biniyoruz 7- Kirazlı durağında indikten sonra İkitelli Sanayi istikametindeki Metroya biniyoruz.
8- İkitelli Sanayi durağında indikten sonra son aktarma olan Olimpiyat Metrosuna biniyoruz

Kısaca;

Havataş » Kadıköy » Karaköy » Bağcılar » Kirazlı » İkitelli Sanayi » Olimpiyat

Otobüs ile gelecek olanlar için;

1- Esenler Otogarında iniyoruz
2- Otogarın hemen altındaki Metro İstasyonuna iniyoruz
3- Esenler Otogarı durağında indikten sonra, Kirazlı istikametindeki Metroya biniyoruz.
4- Kirazlı durağında indikten sonra İkitelli Sanayi istikametindeki Metroya biniyoruz.
5- İkitelli Sanayi durağında indikten sonra son aktarma olan Olimpiyat Metrosuna biniyoruz

Metro Durakları kısaca;

Esenler Otogarı » Kirazlı » İkitelli Sanayi » Olimpiyat

Harem Otogarına giden Otobüsleri kullanmamanızı öneriyoruz.

Velakin Harem Otogarında inecek olanlar için;

1- Harem Otogarında indikten sonra Otobüs Firmanızın Kadıköy Servisine biniyoruz.
2- Kadıköy ‘den Söğütlüçeşme Metrobüs durağına gidiyoruz (Metrobüs durağına ister Yaya olarak ister Dolmuş vasıtasıyla gidebilirsiniz.Dolmuş kullanacak olanlar için; Servisten indiğinizde arkanızdaki Mavi renkteki Kadıköy – Kartal dolmuşlarına bindiğinizde Söğütlüçeşme durağında inebilirsiniz.)
3- Söğütlüçeşme ‘den 34Z Metrobüsüne biniyoruz
4- 34Z ‘ye bindikten sonra Zincirlikuyu durağında iniyoruz.
5- Zincirlikuyu durağında indikten sonra 30 metre düz ileriye yürüyerek 34 Metrobüs hattına geçiyoruz.
6- Bu hat ile Merter ‘e kadar gidiyoruz
7- Merter durağında indikten sonra Metro ‘ya iniyoruz
8- Esenler Otogarı durağında iniyoruz
9- Esenler Otogarı durağında indikten sonra, Kirazlı istikametindeki Metroya biniyoruz.
10- Kirazlı durağında indikten sonra İkitelli Sanayi istikametindeki Metroya biniyoruz.
11- İkitelli Sanayi durağında indikten sonra son aktarma olan Olimpiyat Metrosuna biniyoruz

________________________________________

Kendi güzergahınızı kendiniz belirleyebilirsiniz. Atatürk ve Sabiha Gökçen Havalimanlarına inecekleri, yoğunluğu önlemek amacı ile farklı güzergahlardan Olimpiyat ‘a götürmeye çalıştık.

Kendi güzergahınızı, aşağıda verdiğimiz adresten tasarlayabilirsiniz.

İstanbul Raylı Sistemler Ağ Haritası

Reklam

Bu konuyla ilgili yorumunuzu yazın